Παρασκευή 21 Ιουνίου 2024
ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την ενεργοποίηση του μετεωρολογικού μας σταθμού, ο οποίος κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου από μαθητές και καθηγητές του σχολείου μας στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού ομίλου "Μελέτη και Κατασκευή Μετεωρολογικού σταθμού με τη Χρήση Arduino"
Ο σταθμός μας αποτελείται από τα ακόλουθα βασικά στοιχεία:
Υλικό:
Πλακέτα Arduino: Η "καρδιά" του σταθμού, η οποία ελέγχει τη συλλογή δεδομένων, την επεξεργασία και την αποστολή τους στον ιστότοπο μέσω μιας πλακέτας Rasberry.
Αισθητήρες:
Αισθητήρας θερμοκρασίας: Μετρά τη θερμοκρασία του αέρα.
Αισθητήρας υγρασίας: Μετρά την υγρασία του αέρα.
Αισθητήρας ατμοσφαιρικής πίεσης: Μετρά την ατμοσφαιρική πίεση.
Ανεμόμετρο: Μετρά την ταχύτητα και κατεύθυνση του ανέμου.
Ομβρόμετρο: Μετρά την ποσότητα βροχόπτωσης.
Αισθητήρας UV ακτινοβολίας
Αισθητήρας υψόμετρο
Λογισμικό:
Κώδικας Arduino: Γράφτηκε από μαθητές του σχολείου μας και ελέγχει τη λειτουργία των αισθητήρων, την αποθήκευση δεδομένων και την επικοινωνία με το internet.
Βάση δεδομένων: Αποθηκεύει τα δεδομένα που συλλέγονται από τον σταθμό.
Ιστότοπος: Εμφανίζει τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και επιτρέπει στους χρήστες να τα αναλύσουν.
Συνεργασία:
Ο μετεωρολογικός σταθμός αποτελεί προϊόν ομαδικής δουλειάς και συνεργασίας μαθητών και καθηγητών από διάφορους τομείς:
Μαθητές: (Προγραμματισμός, κατασκευή, εγκατάσταση, συλλογή δεδομένων). Παρασκευάκος Γεώργιος, Ντζούνας Νικόλαος, Μακρής Ανδρέας, Μακρής Σπυρίδων-Παναγιώτης,Γούλας Ευάγγελος,Βελολἀρι Μιχαήλ
Καθηγητές: (Επίβλεψη, καθοδήγηση, τεχνική υποστήριξη).
Δημητριάδης Γεώργιος (ΠΕ06, Δημήτριος Καρατάσιος (ΠΕ04.02)
Ο μετεωρολογικός μας σταθμός αποτελεί ένα εντυπωσιακό project που αναδεικνύει τις ικανότητες και το πνεύμα συνεργασίας των μαθητών και καθηγητών του σχολείου μας. Ελπίζουμε να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για μελλοντικές δράσεις και να συμβάλει στην προώθηση της STEM εκπαίδευσης.
Συγχαρητήρια σε όλους όσους συνέβαλαν στην επιτυχημένη υλοποίηση του project!
Για να δείτε τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, επισκεφθείτε:https://5lyk-petroup.att.sch.gr/
Μαθητές σε Δίωρο Σεμινάριο: Ανακαλύπτοντας την Τεχνητή Νοημοσύνη και τους Κινδύνους των Deepfakes
Την Πέμπτη 8 Μαΐου 2025 οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων Β2 και Β4 παρακολούθησαν ένα δίωρο διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα «Τεχνητή ...

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου